Bc. Libor ZEZULKA

Diplomová práce

Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.

Mobile marketing in Anima Publishers s.r.o. company
Anotace:
Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům …více
Abstract:
The goal of these graduation theses is to analyze mobile marketing tools used by Anima Publishers Company to promote and support its crucial product AUTO.cz and other products or services which are in the process of preparation. Both B2B and B2C segments were taken into consideration. The actual state analysis and suggestions of improvements precedes the analysis of current position of mobile marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4922

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZEZULKA, Libor. Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace