Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ – Mgr. Jana ÜRGEOVÁ
Mgr. Jana ÜRGEOVÁ
Master's thesis
Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ
Integration of pupils with ADHD and its perception of the teacher at the first level of elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků s ADHD a jejím vnímáním učiteli na 1. stupni ZŠ. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a zákony týkající se ADHD, inkluze a integrace. V práci nalezneme podropný popis jednotlivých projevů ADHD, vývojových stadií ADHD, vhodnost postupů při práci s dětmi s ADHD, vhodnost výchovných přístupů k těmto dětem a vliv poruchy ADHD na rodinu a sociální …moreAbstract:
The thesis refers about inclusion of pupils with ADHD and its perception by teachers at primary school. In the theoretical part of the thesis, there are defined basic concepts and laws concerning ADHD, inclusion and integration. We can find a description of individual manifestations of ADHD, stages of ADHD, suitability of procedures for working with children with ADHD, suitability of educational approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ÜRGEOVÁ, Jana. Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Poradenské služby směrem k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Veronika FIALOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights