Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží? – Martin Bátorek
Martin Bátorek
Bakalářská práce
Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?
Political marketing: Differences between Selling Politicians and the Sale of Goods
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl popsat fenomén politický marketing a s ním i úzce související témata volebních kampaní a politické značky. Tyto teoretické poznatky jsou následně aplikovány na sněmovní volby, které se uskutečnily v říjnu roku 2010. Konkrétně se pak zaměřuji na stranu TOP 09 a její marketingové a volební strategie, které využívala. Stranu TOP 09 jsem zvolil zejména kvůli faktu, že ve …víceAbstract:
Bachelor thesis aims to describe the phenomenon of political marketing and its closely related topics as well as election campaigns and political signs. These theoretical findings are then applied to the parliamentary elections held in October 2010. Specifically, it focuses on the political part TOP 09 and its marketing and electoral strategies to use. Party TOP 09 I have chosen mainly due to the fact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: Doc. Mgr. Pavel ŠARADÍN, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bátorek, Martin. Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga 2013
Anna Kofroňová -
Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga
Miroslava Pavlíková -
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
Tomáš Kolder -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh
Název
Vložil
Vloženo
Práva