Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes – Bc. Hanka Teplá
Bc. Hanka Teplá
Master's thesis
Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
Marketing Communication of the Girls Without Clothes Brand
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním …moreAbstract:
The thesis entitled "Marketing communication of the Girls Without Clothes brand" deals with a Czech clothing brand, its communication and the use of erotic appeals in advertising. The communication of this brand on the social networks Facebook and Instagram over two time periods is examined. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with marketing communication and the use of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Teplá, Hanka. Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
Linda Dvořáková -
Komunikace na síti OnlyFans
Filip Berčík -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Erotika a sex v reklamě
Bedřich SNÁŠEL -
Sex a erotika v reklamě
Klára BÁRTOVÁ