Bc. Hanka Teplá

Master's thesis

Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

Marketing Communication of the Girls Without Clothes Brand
Anotácia:
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním …viac
Abstract:
The thesis entitled "Marketing communication of the Girls Without Clothes brand" deals with a Czech clothing brand, its communication and the use of erotic appeals in advertising. The communication of this brand on the social networks Facebook and Instagram over two time periods is examined. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with marketing communication and the use of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Teplá, Hanka. Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications