Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC – Martin Koubek
Martin Koubek
Bakalářská práce
Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Internet marketing through social networks and PPC
Anotace:
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého …víceAbstract:
This work presents tools of internet marketing, their potential to help in business and which one decide to choose. In the beginning theoretical part, my work describes actual internet marketing tools, types of internet add campaigns and social networks. Then it is followed by practical main part. In this part, I presents concrete solution how to make internet presentation in small business. I describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Adam Trčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Pavel Bílek -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská