Michal Špok

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě

New trends in the marketing communication with a focus on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje …více
Abstract:
This bachelor thesis provides an insight into the issue of current trends in the marketing communication with a special emphasis on trends in social networks. The aim of this thesis is to draw up a model of the optimal marketing communication including a series of managerial recommendations to similar businesses based on the analysis of marketing communication of Café Placzek. This thesis is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Jitka Koubalíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50237