Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě – Michal Špok
Michal Špok
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
New trends in the marketing communication with a focus on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje …víceAbstract:
This bachelor thesis provides an insight into the issue of current trends in the marketing communication with a special emphasis on trends in social networks. The aim of this thesis is to draw up a model of the optimal marketing communication including a series of managerial recommendations to similar businesses based on the analysis of marketing communication of Café Placzek. This thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50237
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50237
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová