Jan Řízek
Bachelor's thesis
CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky
CRM as a tool for building customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznického servisu v multikině CineStar Hradec Králové, kde na základě spokojenosti zákazníků jsou stanovena kritická místa představující nedostatky v tomto systému. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje vymezení základních poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky a také vztah podnik a zákazník. V praktické části je nejdříve provedena …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of customer service in the CineStar Hradec Králové multiplex cinema, where, based on customer satisfaction, critical points representing deficiencies in this system are determined. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to defining the basic knowledge about the customer relationship management system and also the relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12659
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana
Bismark Kwame Yeboah -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva -
Customer service ve vybraném podniku
Tereza Kalíková -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights