Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru – Bc. Richard Kopsa
Bc. Richard Kopsa
Diplomová práce
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Beer consumption in the Czech Republic and consumer preferences
Anotace:
Práce se zaměřuje na pivo jako oblíbený alkoholický nápoj v České republice, jeho spotřebu a preference konzumentů při jeho výběru. Práce se opírá o vyhodnocení dotazníkového šetření, které je zpracováno Centrem pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu akademie věd České republiky v září roku 2020. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí grafické analýzy a okomentováno. Na základě dotazníkového …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on a beer as very popular alcoholic drink in Czech Republic its consumption and a preferences of a consumers, when choosing it. Thesis is based on evaluation of the questionnaire survey, which is prepared by Public Opinion Research Center. The questionnaire survey is evaluated by graphical analysis with the comments. Based on questionnaire survey, the hypotheses are established …víceKlíčová slova
marketing spotřebitel značka cena pivo spotřeba hypotéza preference statistika marketingová kampaň
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Inna Čábelková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Konzumace kávy ve světě a analýza preference produktů společnosti Starbucks
Ekaterina Solyanik -
Vyhodnocení pravděpodobnosti typů radiologických útoků na Českou republiku podle Analysis of Competing Hypotheses
Veronika Ježková -
Statistical analysis of opinions on climate change and energy measures in Poland
Deepshikha Thapa -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva