Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru – Bc. Richard Kopsa
Bc. Richard Kopsa
Master's thesis
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Beer consumption in the Czech Republic and consumer preferences
Abstract:
Práce se zaměřuje na pivo jako oblíbený alkoholický nápoj v České republice, jeho spotřebu a preference konzumentů při jeho výběru. Práce se opírá o vyhodnocení dotazníkového šetření, které je zpracováno Centrem pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu akademie věd České republiky v září roku 2020. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí grafické analýzy a okomentováno. Na základě dotazníkového …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on a beer as very popular alcoholic drink in Czech Republic its consumption and a preferences of a consumers, when choosing it. Thesis is based on evaluation of the questionnaire survey, which is prepared by Public Opinion Research Center. The questionnaire survey is evaluated by graphical analysis with the comments. Based on questionnaire survey, the hypotheses are established …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Inna Čábelková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPSA, Richard. \textit{Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dznt4j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Konzumace kávy ve světě a analýza preference produktů společnosti Starbucks
Ekaterina Solyanik -
Vyhodnocení pravděpodobnosti typů radiologických útoků na Českou republiku podle Analysis of Competing Hypotheses
Veronika Ježková -
Statistical analysis of opinions on climate change and energy measures in Poland
Deepshikha Thapa -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights