Lucie BENEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max
Marketing mix analysis of the Dr. Max pharmacy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix lékárenského řetězce Dr. Max v České republice. Teoretická část práce se zabývá vymezením ekonomických pojmů týkajících se tématu, které jsem vypracovala na základě odborné literatury. Praktická část je věnována rozboru marketingového mixu lékárny Dr. Max a zhodnocení odpovědí z dotazníků. Výsledkem mé práce jsou případná doporučení na zlepšení …moreAbstract:
Target of my bachalor´s theses is analyse marketing mix in pharmacy chain Dr.Max in Czech republic. First part of my theses is academic part. In this part I explain economics notions, which are experts and for the explanation I used professional books. In practical part I analyses marketing mix in pharmacy Dr.Max and I valued answers from questionaire. Consequence in my theses are specific recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Lucie. \textit{Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/dzx3qv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENEŠOVÁ, Lucie. Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová