Identifikace faktorů ovlivňujících nákup potravin pod privátní značkou – Bc. Aleš Hrdlička
Bc. Aleš Hrdlička
Diplomová práce
Identifikace faktorů ovlivňujících nákup potravin pod privátní značkou
Identification of factors influencing consumers during purchasing private label foods
Anotace:
Diplomová práce se věnuje faktorům, jež mají vliv na spotřebitele při nákupu potravin pod privátní značkou. Je analyzován trh maloobchodu a privátních značek. Práce se věnuje také vlivu ekologických aspektů na spotřebitele. Ekologie ovlivňuje přibližně 50 % spotřebitelů. Závislost mezi socioekonomických charakteristik a objemem nakoupených potravin pod privátní značkou byly prokázány u věku, převážné …víceAbstract:
The thesis deals with the factors that influence consumers when they buy food under a private label. The retail market and private label market is analyzed. The thesis is also devoted to the power of influence of ecological aspects on con-sumers. The ecology affects approximately 50% of consumers. The relationship between socioeconomic characteristics and the volume of purchased food under the private …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Michal Mácha -
Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů
Lucie SAMCOVÁ