Aneta Fialová

Bakalářská práce

Marketingová a PR strategie spol. PVK

Marketing and PR strategy of company PVK
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická …více
Abstract:
Goal of this thesis Marketing and PR strategy of company PVK is analysis of marketing strategy and recommendation of possibilities to the future planning. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part there are written basic information about marketing, marketing of services, strategic planning and communication mix - mainly PR. Practical part describes PVK company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Marek Pavlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25691