Reklamní komunikace ve vztahu k segmentu důchodců – Veronika Petrová
Veronika Petrová
Bakalářská práce
Reklamní komunikace ve vztahu k segmentu důchodců
Advertising Communication in Relation to the Segment of Retirees
Anotace:
Cílem bakalářské práce je určit míru působení reklamy na seniory, a zda je tato reklama ovlivní na tolik, že si daný produkt koupí. Cíl zjistíme formou dotazníkového šetření. Na vyhodnocení dotazníku použijeme statistické metody, modus a medián.Abstract:
Aim of this work is to determine the degree of effect of advertising on the elderly, and whether this will affect the advertising so much that he buys the product. Objective discover through a questionnaire survey. The evaluation questionnaire used statistical methods, mode and median.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petrová, Veronika. Reklamní komunikace ve vztahu k segmentu důchodců. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu
Zdeňka Hendrichová -
Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace
David Kavan -
Marketingová komunikace obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky
Karolína Janoutová -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Dospělý návštěvník jako cílová skupina edukační činnosti muzea
Zdenka Broušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva