Bc. Markéta Nedvědová

Diplomová práce

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotace:
Diplomová práce Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání objasňuje tématiku regulace reklamy, věnuje se také reklamní samoregulaci a fungování a cílům Rady pro rozhlasové vysílání. Vymezuje problematiku reklamy samotné a jejího historického vývoje. Práce poukazuje na důležitost a nutnost reklamu právně a eticky regulovat. Dále obsahuje podrobný popis zákonů a směrnic Evropské unie zaměřených …více
Abstract:
This thesis called „Regulation of Advertising in Radio and Television Broadcasting” explored regulation of advertising, self-regulation; it describes the work and mission of the Council for Radio and Television Broadcasting. It defines the concept of advertising and its historical development. The thesis points to the importance and necessity of legally and ethically regulate advertising. It also contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Šotková, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní