Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Bc. Markéta Nedvědová
Bc. Markéta Nedvědová
Diplomová práce
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotace:
Diplomová práce Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání objasňuje tématiku regulace reklamy, věnuje se také reklamní samoregulaci a fungování a cílům Rady pro rozhlasové vysílání. Vymezuje problematiku reklamy samotné a jejího historického vývoje. Práce poukazuje na důležitost a nutnost reklamu právně a eticky regulovat. Dále obsahuje podrobný popis zákonů a směrnic Evropské unie zaměřených …víceAbstract:
This thesis called „Regulation of Advertising in Radio and Television Broadcasting” explored regulation of advertising, self-regulation; it describes the work and mission of the Council for Radio and Television Broadcasting. It defines the concept of advertising and its historical development. The thesis points to the importance and necessity of legally and ethically regulate advertising. It also contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ibidb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Šotková, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson