Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Bc. Markéta Nedvědová
Bc. Markéta Nedvědová
Master's thesis
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Abstract:
Diplomová práce Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání objasňuje tématiku regulace reklamy, věnuje se také reklamní samoregulaci a fungování a cílům Rady pro rozhlasové vysílání. Vymezuje problematiku reklamy samotné a jejího historického vývoje. Práce poukazuje na důležitost a nutnost reklamu právně a eticky regulovat. Dále obsahuje podrobný popis zákonů a směrnic Evropské unie zaměřených …moreAbstract:
This thesis called „Regulation of Advertising in Radio and Television Broadcasting” explored regulation of advertising, self-regulation; it describes the work and mission of the Council for Radio and Television Broadcasting. It defines the concept of advertising and its historical development. The thesis points to the importance and necessity of legally and ethically regulate advertising. It also contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ibidb/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martina Šotková, LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson