Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google – Petr KALAFUT
Petr KALAFUT
Bachelor's thesis
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Application of e-marketing on social networks and Google Network
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to create an e-marketig strategy and implement it on a real world project focused on healthy lifestyle and fitness. The state of the art knowledge in the field of social networks and the Google Network is used in the thesis. In the theoretical part, social networks such as Facebook, Instagram, Twitter, and Google+ are described with regard to their application in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Petr Pexa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALAFUT, Petr. \textit{Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/e16rqy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALAFUT, Petr. Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / information technology and e-learning
Theses on a related topic
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Online marketing
Jiří Kopecký -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights