Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o. – František Strohmer
František Strohmer
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
Marketing communication and distribution channels of the company ROTEX Vysočina s.r.o.
Anotácia:
Balářská práce se zabývá marketingovou komunikací a distribučními cestami společnosti ROTEX Vysočina s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení v oblasti marketingové komunikace a distribučních cest pro vybraný podnik. První část práce obsahuje teoretická východiska sledované problematiky, na která navazuje analytická a dále pak návrhová část práce. Výstupem analýzy je především zjištění …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication and distribution channels of the company ROTEX Vysočina s.r.o. The main aim of the bachelor thesis is to propose improvements in the field of marketing communication and distribution channels for the selected enterprise. The first part of the thesis contains the theoretical background of the issue, followed by the analytical and then the proposal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová