Daniela Hrůzová

Diplomová práce

Segmentace trhu dětské výživy

Segmentation of the Infant Food Market
Anotace:
Teoretická část práce se obecně zabývá segmentací trhu, tedy marketingovým významem diferencí mezi spotřebiteli, podstatou segmentace trhu, jejími hlavními podmínkami a samotným procesem segmentace, který se skládá ze čtyř na sebe navazujících fází - vymezení daného trhu, postižení významných kritérií, odkrytí segmentů a rozvoj profilu segmentů. V práci jsou dále popsány segmentační kritéria, přístupy …více
Abstract:
The theoretical part covers general market segmentation, namely the marketing importance of differences among consumers, the essence of market segmentation, its main conditions and the process of segmentation, which consists of four consecutive phases - defining the market, determining important criteria, uncovering segments and developing segment profiles. The segmentation criteria, segmentation approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50972