Podnikatelský plán na založení e-commerce platformy – Thi Phuong Anh Nguyenová
Thi Phuong Anh Nguyenová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení e-commerce platformy
Business plan for e-commerce platform
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán na e-commerce platformu pod názvem Razedlab jehož předmětem je propojení spotřebitelů s dodavatelem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou, teoretická část se věnuje teorii, která je pak aplikovaná na sestavení reálného podnikatelského plánu v praktické části. V práci jsou provedené potřebné analýzy trhu, vnitřního …víceAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to create a business plan for an e-commerce platform called Razedlab, the subject of which is the connection of consumers with suppliers. The work is divided into two parts, theoretical and practical, the theoretical part is devoted to theory, which is then applied to the compilation of a real business plan in the practical part. The work includes the necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
Nare Gichunts -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
Mai Tranová -
Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí
Ester Horovičová -
Vyhodnotenie business potenciálu platformy združujúcej módne značky slovenského a českého priemyslu
Veronika Jarošová -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Podnikatelský plán módní značky
Lucie Dudová
Název
Vložil
Vloženo
Práva