Podnikatelský plán na založení e-commerce platformy – Thi Phuong Anh Nguyenová
Thi Phuong Anh Nguyenová
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán na založení e-commerce platformy
Business plan for e-commerce platform
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán na e-commerce platformu pod názvem Razedlab jehož předmětem je propojení spotřebitelů s dodavatelem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou, teoretická část se věnuje teorii, která je pak aplikovaná na sestavení reálného podnikatelského plánu v praktické části. V práci jsou provedené potřebné analýzy trhu, vnitřního …moreAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to create a business plan for an e-commerce platform called Razedlab, the subject of which is the connection of consumers with suppliers. The work is divided into two parts, theoretical and practical, the theoretical part is devoted to theory, which is then applied to the compilation of a real business plan in the practical part. The work includes the necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Josef Vojta
- Reader: Miroslav Foret, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYENOVÁ, Thi Phuong Anh. \textit{Podnikatelský plán na založení e-commerce platformy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/e1x6yo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
Nare Gichunts -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
Mai Tranová -
Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí
Ester Horovičová -
Vyhodnotenie business potenciálu platformy združujúcej módne značky slovenského a českého priemyslu
Veronika Jarošová -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Podnikatelský plán módní značky
Lucie Dudová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights