Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky – Pavla Horešovská
Pavla Horešovská
Bachelor's thesis
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Methods, forms and instruments of banking marketing and PR politics
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR metodami v bankovním sektoru. Přestože metody PR lze zařadit do oblasti marketingu, je jim v této práci věnována speciální kapitola, a to pro zásadní význam, jaký PR v bankovní oblasti bezpochyby má. Práce je uvedena kapitolou, která shrnuje některé poznatky z oblasti marketingu na obecné úrovni. Jestliže je v této první kapitole zdůrazňována všeobecná platnost …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vvqj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedúci: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar