Hodnocení investičních aktivit firmy Škoda Auto na strategicky významných zahraničních trzích – Kateřina Koláčná
Kateřina Koláčná
Bachelor's thesis
Hodnocení investičních aktivit firmy Škoda Auto na strategicky významných zahraničních trzích
Abstract:
Cílem mé práce je osvětlit důvody, způsoby a výsledky zahájení investic Škoda Auto na strategicky významných trzích. Škoda Auto operuje na trzích východní Evropy a Asie skrz několik variant: v rámci licence, plné hloubky výroby nebo montáže. Rovněž vyrábí či montuje vozy buď ve vlastních závodech nebo v partnerských továrnách. Důvodů pro takovou variabilitu jsou různé, hlavním je snaha o dosáhnutí …moreAbstract:
The aim of my thesis is to show reasons, ways and results of initiation Škoda Auto's strategicly important investments. Škoda Auto operates in the eastern-europe and asian markets through several options: licence, full production and assembly lines. It also produces or assembles cars either in its own or Volkswagen's or partner's factories. The reasons for this variability are various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25392
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Božena Plchová
- Reader: Jiřina Korandová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁČNÁ, Kateřina. \textit{Hodnocení investičních aktivit firmy Škoda Auto na strategicky významných zahraničních trzích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/e2pcbc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Ekonomické vyhodnocení investice do 3D tisku kovů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Martina Bašusová -
Akciová analýza, Posouzení vhodnosti investice do akcií AAA Auto Group N.V.
Stanislav Bican -
Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Jan Svoboda -
Přímé zahraniční investice do automobilového průmyslu v Číně
Daniel Hadroušek -
Posouzení ekonomické výhodnosti investice - zavedení prvků digitální továrny do procesu plánování výroby ve Škodě Auto a.s.
Petr Zeman