Hodnocení investičních aktivit firmy Škoda Auto na strategicky významných zahraničních trzích – Kateřina Koláčná
Kateřina Koláčná
Bachelor's thesis
Hodnocení investičních aktivit firmy Škoda Auto na strategicky významných zahraničních trzích
Anotácia:
Cílem mé práce je osvětlit důvody, způsoby a výsledky zahájení investic Škoda Auto na strategicky významných trzích. Škoda Auto operuje na trzích východní Evropy a Asie skrz několik variant: v rámci licence, plné hloubky výroby nebo montáže. Rovněž vyrábí či montuje vozy buď ve vlastních závodech nebo v partnerských továrnách. Důvodů pro takovou variabilitu jsou různé, hlavním je snaha o dosáhnutí …viacAbstract:
The aim of my thesis is to show reasons, ways and results of initiation Škoda Auto's strategicly important investments. Škoda Auto operates in the eastern-europe and asian markets through several options: licence, full production and assembly lines. It also produces or assembles cars either in its own or Volkswagen's or partner's factories. The reasons for this variability are various …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Božena Plchová
- Oponent: Jiřina Korandová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Ekonomické vyhodnocení investice do 3D tisku kovů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Martina Bašusová -
Akciová analýza, Posouzení vhodnosti investice do akcií AAA Auto Group N.V.
Stanislav Bican -
Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Jan Svoboda -
Přímé zahraniční investice do automobilového průmyslu v Číně
Daniel Hadroušek -
Posouzení ekonomické výhodnosti investice - zavedení prvků digitální továrny do procesu plánování výroby ve Škodě Auto a.s.
Petr Zeman