Michal Stanislav
Master's thesis
Marketingová strategie CK Travel Support
Marketing strategy of travel agency Travel Support
Abstract:
První, teoretická část práce obecně popisuje cestovní ruch, terminologii a stručný historický vývoj cestovního ruchu. Druhá teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými výzkumy, marketingovým mixem 8 P, segmentací trhu, marketingovými nástroji a marketingovými strategiemi. Praktická část je věnována rozboru profilu CK Travel Support vozící české rybáře do Norska, dále analýze jejího tržního …moreAbstract:
The first theoretical part of the work describes in general tourism, terminology and briefly the historical development of tourism. The second theoretical part is focused on marketing, marketing researches, marketing mix 8 P, segmentation of the market, marketing instruments and marketing strategies. The practical part is given to analysis of the travel agency Travel Support taking Czech fisherman …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31246
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vývoj odborného vzdělávání na českém historickém území se zaměřením na obory gastronomie, cestovní ruch a hotelnictví
Marek Zapletal -
Strategie rozvoje open air festivalu CAKLE a jeho dopad na cestovní ruch
Karin Kosková -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Přemysl Barvík