Michal Stanislav

Master's thesis

Marketingová strategie CK Travel Support

Marketing strategy of travel agency Travel Support
Abstract:
První, teoretická část práce obecně popisuje cestovní ruch, terminologii a stručný historický vývoj cestovního ruchu. Druhá teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými výzkumy, marketingovým mixem 8 P, segmentací trhu, marketingovými nástroji a marketingovými strategiemi. Praktická část je věnována rozboru profilu CK Travel Support vozící české rybáře do Norska, dále analýze jejího tržního …more
Abstract:
The first theoretical part of the work describes in general tourism, terminology and briefly the historical development of tourism. The second theoretical part is focused on marketing, marketing researches, marketing mix 8 P, segmentation of the market, marketing instruments and marketing strategies. The practical part is given to analysis of the travel agency Travel Support taking Czech fisherman …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: Jana Valentová
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31246