Marketingová strategie CK Travel Support – Michal Stanislav
Michal Stanislav
Master's thesis
Marketingová strategie CK Travel Support
Marketing strategy of travel agency Travel Support
Anotácia:
První, teoretická část práce obecně popisuje cestovní ruch, terminologii a stručný historický vývoj cestovního ruchu. Druhá teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými výzkumy, marketingovým mixem 8 P, segmentací trhu, marketingovými nástroji a marketingovými strategiemi. Praktická část je věnována rozboru profilu CK Travel Support vozící české rybáře do Norska, dále analýze jejího tržního …viacAbstract:
The first theoretical part of the work describes in general tourism, terminology and briefly the historical development of tourism. The second theoretical part is focused on marketing, marketing researches, marketing mix 8 P, segmentation of the market, marketing instruments and marketing strategies. The practical part is given to analysis of the travel agency Travel Support taking Czech fisherman …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Jana Valentová
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vývoj odborného vzdělávání na českém historickém území se zaměřením na obory gastronomie, cestovní ruch a hotelnictví
Marek Zapletal -
Strategie rozvoje open air festivalu CAKLE a jeho dopad na cestovní ruch
Karin Kosková -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Přemysl Barvík