Barbora VOHRALÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga

Education of a student with child autism at a regular elementary school from the point of view of teacher's assistant
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o vzdělávání žáka s dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga. Hlavním cílem práce je analýza edukačního procesu žáka v běžné základní škole. Práce je členěna na část teoretickou, která popisuje dělení poruch autistického spektra, popisuje základní principy a východiska inkluzivního vzdělávání a v poslední fázi popisuje specifika vzdělávání osob …more
Abstract:
The thesis is about the education of a pupil with childhood autism in a primary school described from the perspective of a teacher's assistant. The main purpose of the thesis is to analyze the pupil's educational process in a common primary school. The work is divided into a theoretical part, which describes the division of autistic spectrum disorders, describes the basic principles and bases of inclusive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOHRALÍKOVÁ, Barbora. Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta