Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu – Ngoc Hoa Bui
Ngoc Hoa Bui
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu
Marketing strategy of LUSH company on the Czech market.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti LUSH na českém trhu. Tato práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku marketingu a popsání marketingových nástrojů jako SWOT analýza nebo marketingový mix. Dále jsou v této kapitole charakterizovány pojmy: značka, green marketing a CSR. Praktická část …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of company called LUSH on the Czech market. This bachelor thesis is structured into two parts, theoretical and practical. The theoretical is focused on defining marketing and marketing tools such as SWOT analysis or marketing mix. Furthermore, terms like brand, green marketing and CSR are also characterized in this chapter. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Green marketing
Ivana Knežević -
Analýza Green Marketingu
Patrícia Čepáková -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko