Ngoc Hoa Bui

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu

Marketing strategy of LUSH company on the Czech market.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti LUSH na českém trhu. Tato práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku marketingu a popsání marketingových nástrojů jako SWOT analýza nebo marketingový mix. Dále jsou v této kapitole charakterizovány pojmy: značka, green marketing a CSR. Praktická část …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of company called LUSH on the Czech market. This bachelor thesis is structured into two parts, theoretical and practical. The theoretical is focused on defining marketing and marketing tools such as SWOT analysis or marketing mix. Furthermore, terms like brand, green marketing and CSR are also characterized in this chapter. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84898

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod