Marketingová komunikace The Candy Store – Bc. Klára Dohnalová
Bc. Klára Dohnalová
Diplomová práce
Marketingová komunikace The Candy Store
Marketing communication of The Candy Store
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová komunikace The Candy Store“ představuje obchod s nejširším sortimentem britských a amerických delikates a nápojů v České republice a jeho marketingové komunikační nástroje. Několik set unikátních produktů z obou zemí má tento obchod díky své rozsáhlé síti amerických a britských dodavatelů. The Candy Store uvedla na český trh obchodní společnost Full Care s.r.o. v roce …víceAbstract:
The master’s thesis on „Marketing communication of The Candy Store“ presents marketing communication tools of a shop that offers the widest assortment of American and British delicacies and beverages in the Czech Republic. The shop has a several hundred unique products from both countries by reason of its large network of British and American suppliers. The private company Full Care Ltd launched The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/snocf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOHNALOVÁ, Klára. \textit{Marketingová komunikace The Candy Store}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/e49qgs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova