Eliška Kolářová

Master's thesis

Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.

Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Anotácia:
Diplomová práce zpracovává návrh marketingové strategie nově vzniklé společnosti, konkrétně její strategické podnikatelské jednotky - prodej přístrojové technologie pro beauty studia, wellness, fitness centra atd. Práce se zaměřuje především na detailní rozpracování situační analýzy.
Abstract:
Diploma thesis process a marketing strategy proposal of newly created company namely its strategic business units - selling beauty and medical devices for esthetic centres, salons, wellness, fitness, etc. This work focuses mainly on detailed elaboration of situational analysis.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedúci: František Kovář
  • Oponent: Vladimír Pačesný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34183