Mgr. Radim Švancara

Diplomová práce

Jazyk reklamy

The Language of Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na jazykové prostředky uplatňované při tvorbě reklamy. Rozebírá a příklady dokládá nejčastější principy tvorby reklamních textů. První část teoretické části vymezuje pojem reklama, všímá si komunikačního aspektu reklamy, zákonitostí a funkce reklamy a médií, kterými je reklama šířena. Druhá část se věnuje jazykové charakteristice reklamních textů a stylu reklamy. Praktická …více
Abstract:
The diploma work is focusing on language means that are used in creation of advertisements. It analysis and it also gives examples of the most often used principles of making advertisement texts. The first part, which the theoretical part of the diploma work, defines the term of advertising, it recognizes communication facet of advertising, the principles and functions of advertising it also observes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy