Mgr. Radim Švancara
Diplomová práce
Jazyk reklamy
The Language of Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na jazykové prostředky uplatňované při tvorbě reklamy. Rozebírá a příklady dokládá nejčastější principy tvorby reklamních textů. První část teoretické části vymezuje pojem reklama, všímá si komunikačního aspektu reklamy, zákonitostí a funkce reklamy a médií, kterými je reklama šířena. Druhá část se věnuje jazykové charakteristice reklamních textů a stylu reklamy. Praktická …víceAbstract:
The diploma work is focusing on language means that are used in creation of advertisements. It analysis and it also gives examples of the most often used principles of making advertisement texts. The first part, which the theoretical part of the diploma work, defines the term of advertising, it recognizes communication facet of advertising, the principles and functions of advertising it also observes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l0yd5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Lingvistická charakteristika japonské tištěné reklamy
Kateřina Rébová -
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu
Klára ZAPLETALOVÁ -
Vliv reklamy na alkoholické produkty u žáků 2. stupně ZŠ
Jaroslav Pazdera