Marketingová strategie turistického regionu Vysočina – Bc. Jitka Rakušanová
Bc. Jitka Rakušanová
Diplomová práce
Marketingová strategie turistického regionu Vysočina
Marketing strategy of Vysocina destination
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová strategie turistického regionu Vysočina“ se zabývá vypracováním marketingové strategie turistického regionu Vysočina a navržením turistických produktů této destinace. První část obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingu cestovního ruchu a uvádí metodologické základy nutné pro zpracování marketingové strategie. V druhé části se potom věnuji nastínění stávající …víceAbstract:
The thesis „Marketing strategy of Vysočina destination“ deals with a formulation of the marketing strategy of Vysočina destination and of proposing suitable touristic products. Firts part contains the theoretical introduction to the destination marketing and purveys important methodological grounds for marketing strategy. In second part is pursued the description of current situation in Vysočina destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xdlrq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.
Anežka Humpolíková -
Marketingové strategie vytvářející bariéru overturismu
Veronika Fraňková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková