Bc. Jitka Rakušanová

Diplomová práce

Marketingová strategie turistického regionu Vysočina

Marketing strategy of Vysocina destination
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová strategie turistického regionu Vysočina“ se zabývá vypracováním marketingové strategie turistického regionu Vysočina a navržením turistických produktů této destinace. První část obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingu cestovního ruchu a uvádí metodologické základy nutné pro zpracování marketingové strategie. V druhé části se potom věnuji nastínění stávající …více
Abstract:
The thesis „Marketing strategy of Vysočina destination“ deals with a formulation of the marketing strategy of Vysočina destination and of proposing suitable touristic products. Firts part contains the theoretical introduction to the destination marketing and purveys important methodological grounds for marketing strategy. In second part is pursued the description of current situation in Vysočina destination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa