Analýza marketingové komunikace SDH Olomouc-Holice – Jiří VYMLÁTIL
Jiří VYMLÁTIL
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace SDH Olomouc-Holice
Marketing communication analysis of VFB Olomouc-Holice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Sboru dobrovolných hasičů Olomouc-Holice. Formou dotazníkového šetření zjišťuje povědomí o známosti a náplni práce dobrovolných hasičů a na základě výsledků šetření navrhuje efektivnější variantu této komunikace.Abstract:
Bachelor work deals with analysis of marketing communiation of voluntary fire brigade Olomouc-Holice. It finds out through the questionnaire knowledge of work of the voluntary fire brigade and on the basis of the analysis results it suggests more efficient variant of this communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011
Zveřejnit od: 29. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYMLÁTIL, Jiří. Analýza marketingové komunikace SDH Olomouc-Holice. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 7. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva