Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti – Kateřina Kratochvílová
Kateřina Kratochvílová
Bakalářská práce
Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, která hodnotí kvalitu poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán marketingový výzkum obecně a část je věnována metodě Mystery Shopping. Praktická část obsahuje využití této metody v praxi. Stanovení cíle výzkumu, metodiku a samotnou realizaci výzkumu. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena. V …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the Mystery Shopping method, which evaluates the quality of service activities. The thesis is divided into two parts. Marketing research in general and Mystery Shopping are described in theoretical part. The practical part contains the use of this method in practice. Setting research goals, methodology and research implementation itself. The obtained data are processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e5453n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina. \textit{Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5453n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt