Bc. Iveta Turečková

Diplomová práce

Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů

Private Labels on the Food Market in the Czech Republic and Consumer Behavior
Anotace:
Cílem této diplomové práce je doporučení pro nositele privátních značek na trhu potravin v České republice. Teoretická část se zabývá obecnými poznatky z oblasti trhu a nabíze-nými značkami. V praktické části jsou analyzované jednotlivé obchodní řetězce a značky, které nabízí spotřebitelům a jejich postoje k privátním značkám. Výsledky byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a vyneseny do grafů …více
Abstract:
The aim of this Master Thesis is to create the recommendation for the owners of private labels on the food market in the Czech Republic. The theoretical part deals with gen-eral knowledge of the market and available brands. In the practical part there is analysis of chain stores and brands that they offer to consumers and their attitudes to-wards private labels. The results were obtained by using a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Turečková, Iveta. Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemie a technologie potravin / Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin