Petr Weiss
Bachelor's thesis
Vzdělávání žáků se SVP z pohledu učitele SŠ
Educating students with special edu-cational needs in secondary schools
Abstract:
Tato práce je zaměřená na problematiku vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách. Cílem práce je poznat, popsat a interpretovat, jak ke vzdělávání těchto žáků přistupují jejich učitelé. Abychom se lépe orientovali v dané problematice, bude v první části práce představena základní terminologie a právní rámec uvedené problematiky. Dále budou stručně charakterizována jednotlivá …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the issue of educating students with special edu-cational needs in secondary schools. The aim of the bachelor’s thesis is to un-derstand, describe and interpret how their teachers approach the education of these students. In order to better understand the issue, the basic terminology and legal framework of the subject will be introduced in the first part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Reader: Marie Horáčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ