Eva Bendová

Diplomová práce

Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky

Consumer segmentation in the sustainable cosmetics market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrýt segmenty spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky v České republice, a to na základě jejich nákupního chování na tomto trhu, postojů ke kosmetice a míry zájmu o životní prostředí. Znalost těchto segmentů je klíčová pro firmy, které se snaží na trh udržitelné kosmetiky vstoupit, nebo také pro firmy, které se na tomto trhu již pohybují a snaží se o zlepšení své …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify segments of female consumers in the market of sustainable cosmetics in the Czech Republic, based on their customer behaviour in this market, general attitudes towards cosmetics and level of interest in the environment. Understanding of these segments is crucial for companies that are trying to enter the market of sustainable cosmetics, as well as for companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jindřich Henzl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82563

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod