Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky – Eva Bendová
Eva Bendová
Diplomová práce
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Consumer segmentation in the sustainable cosmetics market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrýt segmenty spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky v České republice, a to na základě jejich nákupního chování na tomto trhu, postojů ke kosmetice a míry zájmu o životní prostředí. Znalost těchto segmentů je klíčová pro firmy, které se snaží na trh udržitelné kosmetiky vstoupit, nebo také pro firmy, které se na tomto trhu již pohybují a snaží se o zlepšení své …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify segments of female consumers in the market of sustainable cosmetics in the Czech Republic, based on their customer behaviour in this market, general attitudes towards cosmetics and level of interest in the environment. Understanding of these segments is crucial for companies that are trying to enter the market of sustainable cosmetics, as well as for companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jindřich Henzl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Kristýna Jančáková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Sára Holasová -
Green marketing
Michal Papáček