Klára Konečná

Bachelor's thesis

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Social Advertising Focus On Road Safety
Anotácia:
V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají tématu práce, tj. sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Tato část práce zahrnuje definici obecného pojmu reklama, dále bližší specifikaci pojmu sociální reklama. Následuje kapitola o subjektech, zabývající se dopravní situací v ČR. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu organizace BESIP, je provedena …viac
Abstract:
In theoretical part of this thesis are defined basic terms related to the topic, which is social advertising with a focus to the road safety in Czech republic. This part of this work includes definition of advertising, other chapter is about the term social advertising. The following chapter is about the entities involved in the traffic situation in the country. The practical part includes SWOT analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konečná, Klára. Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe