Pavel ANTL
Diplomová práce
Etika ve světě reklamy
Ethics in the World of Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě, dělí se na šest kapitol. První se zabývá komunikací a funkcí reklamy v ní. V druhé části se zaměřuji na cíle a metody reklamy (mohou být pozitivní i negativní). Popisuji procesy: ovlivňování, manipulace, persvaze, sugesce, motivace a zaměření reklamy na segmenty trhu. Třetí část je orientována na principy regulace a samoregulace (vysvětluji jejich …víceAbstract:
The dissertation deals with the dilemma of ethics in advertisement; it is divided into six chapters. The first chapter concerns communication and advertisement{\crq}s function in it. In the second part, I focus on the targets and methods of advertisement (they can be positive and negative). I describe the following processes: influence, manipulation, persuasion, suggestion, motivation and purpose of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2009
Zveřejnit od: 18. 8. 2009
Identifikátor:
10822
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Jindřich Šrajer, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTL, Pavel. Etika ve světě reklamy. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 8. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství náboženství a etiky
Práce na příbuzné téma
-
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová -
Pracovní etika jako legitimizační rámec kapitalismu
Alina Morozova
Název
Vložil
Vloženo
Práva