Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF – Bc. Erik Capek
Bc. Erik Capek
Diplomová práce
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Selection and implementation of open source CRM tool for study promotion at OPF
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to create simple CRM system based on a selected open-source tool for managing contacts of secondary schools in the Czech and Slovak republic within the promotion of studies at the Faculty of business administration in Karviná. The introductory part of the thesis will mention the issue of customer relationship management from a theoretical point of view and from the …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť na základe vybraného open-source nástroja jednoduchý CRM systém pre správu kontaktov stredných škôl v rámci Českej a Slovenskej republiky v rámci propagácie štúdia na Obchodne podnikatelské fakultě v Karviné. V úvodnej časti diplomovej práce bude zmienená problematika riadenia vzťahov zo zákazníkmi z teoretického hľadiska, a tiež z pohľadu podpory za využitia informačných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bnimx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Manažerská informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Katarína Krausková -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce
Jana KONČÍROVÁ -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.
Adriána Fedorová -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek