Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Veronika Tatarová
Bc. Veronika Tatarová
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increase of business competitiveness by using the tools of communication mix
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem autorky je zanalyzovat současný komunikační mix a následně v praktické části nalézt a praktikovat takovou inovaci, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jellyfish.Abstract:
My bachelor thesis is focused on increasing competitiveness of particular company. The aim of the author is to analyse actual communication mix. In practical part of the thesis is to find out and practice such an innovation which would lead to an increase of competitiveness of the company.Klíčová slova
Marketing firma Jellyfish projekt Geekshirts konkurenceschopnost marketingový mix komunikační mix reklama podpora prodeje direct marketing osobní prodej public relations company Jellyfish project Geekshirts competitiveness marketing mix communication mix advertisement sales promotion personal sale public relations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z63mz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firma v konkurenčním prostředí
Vladimír Smetana -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková