Komunikační mix Svatebního salonu INA – Michala Rybníčková
Michala Rybníčková
Bachelor's thesis
Komunikační mix Svatebního salonu INA
Marketing mix for Wedding Boutique INA
Anotácia:
Rybníčková, M. Komunikační mix Svatebního salonu INA. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015 Tato Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix Svatebního salonu INA. Cílem práce je zhodnotit současné komunikační nástroje, které firma používá a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení na zlepšení komunikačního mixu Svatebního salonu INA. Součástí je také orientační …viacAbstract:
Rybníčková, M. Marketing mix for Wedding Boutique INA. Bachelor thesis, Brno: Mendel university in Brno, 2015 This Bechelor thesis focuses on the marketing mix for the company Wedding Boutique INA. Survey results are used to evaluate the effectiveness of marketing tools currently used by INA. Furthermore, the results are used to recommend improvements to the marketing mix. Thesis also includes calculation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva