Dieu Linh Nguyenová

Bachelor's thesis

SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL

CUSTOMER'S SATISFACTION OF SELECTED COMPANY BASED ON THE SERVQUAL METHOD
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with measurement of customer satisfaction in a particular company. The SERVQUAL method will be used for the measurement using a questionnaire survey. The theoretical part describes the key concepts: customer, customer satisfaction, expectations, quality of services and methods for measuring service quality. The practical part analyzes and evaluates the results of the questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70376