SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL – Dieu Linh Nguyenová
Dieu Linh Nguyenová
Bachelor's thesis
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
CUSTOMER'S SATISFACTION OF SELECTED COMPANY BASED ON THE SERVQUAL METHOD
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with measurement of customer satisfaction in a particular company. The SERVQUAL method will be used for the measurement using a questionnaire survey. The theoretical part describes the key concepts: customer, customer satisfaction, expectations, quality of services and methods for measuring service quality. The practical part analyzes and evaluates the results of the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70376
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70376
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Analýza rozdílů ve stravovacích zvyklostech vietnamské a české kuchyně
Tra My Nguyen Thi Huong -
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Niyati Parekh -
Service Quality and Consumer Satisfaction
Kseniia Bobykina