Možnosti zapojení gamifikace do výuky projektového řízení – Klára PETŘÍKOVÁ
Klára PETŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti zapojení gamifikace do výuky projektového řízení
The possibility of including gamification in the teaching project management
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti integrace gamifikace do výuky projektového řízení s cílem zvýšit motivaci a angažovanost studentů. Skrze analýzu konceptů gamifikace a projektového řízení a jejich synergii v kontextu vzdělávání identifikuje práce herní prvky a mechanismy, které lze účinně zapojit do výukového prostředí. Metodologie výzkumu kombinuje literární rešerše, analýzu případových studií …viacAbstract:
This bachelor thesis explores the possibilities of integrating gamification into project management education with the aim of increasing student motivation and engagement. Through the analysis of gamification and project management concepts and their synergy in the context of education, the thesis identifies gaming elements and mechanisms that can be effectively incorporated into the learning environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Martin Januška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETŘÍKOVÁ, Klára. Možnosti zapojení gamifikace do výuky projektového řízení. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Project Management / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba aplikace pro testování s prvky gamifikace
Miroslav ZEMAN -
Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace
Roman LUDVÍK -
Gamifikace z pohledu učitelů ZŠ
Monika Komínková -
Gamifikace v politických kampaních
Tereza Ticháčková -
Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol
Eva Možná -
Motivace zaměstnanců pomocí vzdělávání a osobního rozvoje
Valeriya Razdevalova -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová -
Motivace k neformálnímu vzdělávání pracovníků údržby ve výrobní společnosti v oblasti automotive
Jitka Matějíčková