Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna – Michal Koch
Michal Koch
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu Libor Suchý, autoprodejna. V práci jsou navrženy doporučení na zlepšení propagace firmy a to především formou on-line komunikace. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy pro tuto práci. V praktické části autor představuje jednotlivé metody, které chce aplikovat přímo v praxi.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy for the car selling company Libor Suchý, autoprodejna. The thesis suggests recommendations for the promotion of the company, especially in the form of on-line communication.The theoretical part defines important terms for this thesis. In the practical part the author presents specific methods that he wants to apply directly into practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e7h5ua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva